17 April

Dagens humör: Glad
Dagens borde: Fara hem och städa
Dagens frisyr: Plattat
Dagens klädsel: Jeans, Lila Linne och Svart Kofta
Dagens planer: Fara runt å handla lite med Helena
Dagens vill ha: Sommar och SOL
Dagens längtan: Större Lägenhet
Dagens fundering: Hur mkt ska man köpa grejer för idag då?
Dagens beroende: Pengar
Dagens personer: Mami
Dagens roliga: Oliver och Felix ;)
Dagens låt: Samy - Du sa Gud har glömt bort mig



Ja, sitter hos Mami och Papi steg upp med Ola i morse, dumt dumt, ville bara sova, kändes som om jag just precis hade somnat men inte de inte, komme mig väl inte isäng före tolv igår, va ute å jagade Kissen som vägrade komma in.. men tillslut så! Tänkte lägga in en bild på mig hur jag ser ut idag men webcamen fungerar inte så då gick det ju bajs!

I måndags så va man ute och solade i det underbara sommarvädret och planterade om blommor och försådde nå sommarblommor så jag längtar tills de börjar växa :D Har redan börjat komma lite i en som jag sådde föra helgen ;) det är så roligt när de växer!! :D

Har hunnit dansa TVÅ dagar i veckan, tisdag och onsdag, i tisdags vare ringträning osv, sen i onsdags vare nå Jazz typ, va väl lite som Lindy Hopp så de va rätt trevligt, skulle vilja kunna dansa Lindy, har testat nåra steg och inte alls tokigt ;) nog för att jag vill ju ha en danspartner till Buggen också!

Annars har de väl inte hänt så mkt, tvättade igår, borde egentligen fara hem å städa å lägga in kläderna i garderoberna menmen, får göra det senare!

Har tillverkat nå små buntade tavlor så ska väl försöka hänga upp de som de ska hänga, har bara satt upp de lite provisoriskt, men blev inte alls dumt :) kommer nå bilder på de senare!

Nu ska jag äta lite å sen fara till Blomsterslottet och sen träffa Helena ;)
puss hej!
(jag bjuder på en fräckis)
;D



Mamman har slut på OB och ber lille Pelle gå till butiken. Per går men kommer inte hem så mamman ringer till butiken:
- Jovisst, Per är här, men vi förstår inte vad han ska ha.
- Vad säger han då?
- Jo, han ber att få invändig isolering till pappas hobbyrum.

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha ja man börjar undra om man riktigt känner sig själv ;)



Det är helt okej här faktiskt, upp o ner som vanligt. Hur mår du?

2009-04-17 @ 11:42:25
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0