22 April

Helgen blev fest, men lugnt och igår va man å dansa, Helena flörtade in sig hos en kille som ville tävlingsdansa så hon kirrade han åt mig :D så nu blir de å va med på KM:et och se hur de går! hoppas på de bästa :)

I måndaga fyllde Helena år, hon blev hela 20 år, så vi ska besöka systemet idag ;) ska fara till pappa nu å snp bilen av han, ska bara fundera ut hur jag ska ta mig dit, blir nog moppen :P men har inte så mkt till hjälm, eller en slalomhjälm jag hade när ja va liten så blir väl å se ut som ett ägg ;)

På lördag ska jag nog köra Ola och Thor till flyget, de ska till Åland å supa i helgen, eller de är en så kallad "Bagarmässa" hmm.. undrar om de verkligen stämmer, så samma dag ska jag på bytardag med syster å mor :) kanske far på rotan på kvällen, är ju dans både fredag å lördag! :)

Aja, har väl inte så mkt mer å säga, längtar iaf tills på måndag då blire tävlingsträning :D

Puss hej, ut i solen, varmt å skönt :D love it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0