23 April


Dagens humör:
Glad trots den hemska morgonen :P
Dagens borde: Frukos och Städa
Dagens frisyr: Nytvättat å lockigt
Dagens klädsel: Se bild
Dagens planer: Städa och Sola
Dagens vill ha: PENGAR
Dagens längtan: Sommar
Dagens fundering: Blir de tapetsering i helgen?
Dagens beroende: Mat
Dagens personer: Ola
Dagens roliga: Har inte hänt så mkt än..
Dagens låt: Oh Laura - Out Of Bounds


Vår lömska kisse:

Idag väckte kissen mig med sitt förbannade irritireande bitande på mina finkuddar och även genom att sitta på de lilla terrariet i sovrummet å klösa på luftnätet på den, gudförbannat säger jag bara, klockan va ju faktiskt bara 06.10, ingen människa som inte har ett jobb ska behöva stiga upp före sju iaf!!!

Min frukost består av rostat ;)


Igår va jag på stan med Helena och vi va in på NordhsZoo å kollade på en kattsele till lilla Mimmi som Helena har, det slutade med att både jag och Helena gick ut därifrån med en påse med provmat på 400g (inte mkt men något iaf, skulle räcka i ca 10 dagar) och en 6kilos kattsandslåda! inte dåligt alls!! :D

sedan hem och äta en sallad, va inte sugen på nå varm mat så blev å bara hacka lite grönsaker å sen städa lite å fara till stan igen, pratade lite med mamma å pappa medans jag lämnade tillbaka bilen som jag lånat och sedan möta Helena Ica Kvantum å sen hem till henne å sätta upp en taklampa i hallen, sedan snacka lite skit å se på tv, trycka i sig lite Chips å Ostbågar (som de tydligen heter!?) mysa på öl och alkoläsk som Helena köpt alldelens själv på Systemet för nu får hon ju faktiskt gå dit :) så vi såg Grey´s Anatomy sedan skjutsade Pappa hem mig! Tack Pappa!

Funderar på att börja köpa nå bättre mat till han egentligen, vi fick oss en lektion i mat till katter, och man fick gode dåligt samvete med vad man ger dem, billig och ett känt märke ska väl ändå inte vara så fruktansvärt dåligt, men Whiskas är inte så bra tydligen, Spanmål (min4%) kött och köttbiprodukter (min 4 % oxkött + min 4% kött) Grönsaker morötter (min 4% och Ärtor min 4%) och väldigt salt är den för att katterna ska äta de, å maten som vi fick självklart är den inte helt gratis men där var de 40% kyckling och 15% kycklinglever i, det är väl inte de sämsta?! I kattmat är det viktigaste att de får i sig mycket kött så de får många vitaminer å mineraler å grejer! Blir nog å köpa iaf en stor säck med Eukanuba till honom när man börjat jobba!

Är ju faktiskt bara en månad och två dagar tills man är tillbaka på Landskyrkan som trädgårdsarbetare ;) good!! Sen ska man börja spara flitigt till i vinter om man inte har något jobb, ska fasiken bli bättre på de nu! så man har nå pengar iaf till mat!!

Längtar till man får skatteåterbäringen som kommer att vara på nästan 14000kr! Underbart!! :D

Kan även meddela att min Mamma fyller år idag! Låg och räknade igår på hur gammal hon blev men kom inte fram till något bra och säkert resultat så vi utelämnar det, löns ju ändå inte fråga henne för hon vet ju ändå inte själv :P

+ Att jag och ♥ Ola älsklingen ♥ firar 2 hela år idag också! Han ska laga mat ikväll så jag ska ta å städa lite, tror att han skulle ta å damsuga, hoppas iaf han gör de, för jag vill inte!! :P ska nog sitta ute i solen lite senare under dagen!



http://www.pixbox.se/pic_show_id27104272.html
Finns nå fruktansvärt fina bilder på mig och Helena när vi va å prövade på nå Jazz liknande den 15/4 haha, inte fagra!



BTW så ska jag dansa den 3 maj! Hoppas ni kommer å kikar på :) är på E4an i Pansalen börjar kl 12.00
Klassen jag ska tävla i heter: Bugg rookie icke-licensierade
http://www.skellefteadansklubb.net/



DET BLOMMAR I VÅR BLOMBÄNK!! :D


Sen när de blir lite varmare så ska jag sätta ut dessa + många fler i vår lilla blombänk också ;)


Nu ska jag ta å städa lite till!
Puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0