24 April

Igår va de som sagt 2år för mig och Olaälsklingen! Han lagade middag medans jag låg ute i solen å latade mig! fick absolut inte hjälpa till eller komma in i lägenheten, han ville egentligen att jag skulle fara någon annan stans :P men jag stenvägrade! jag blev glatt överraskad när jag väl fick komma in, de va inte stökigt i köket och han hade diskat upp allt :)

Sjukt gott va de! me vin å grejer, blev glatt överraskad! Love You Babe ♥♥♥♥♥

I dag har jag typ ätit massa skorpor till frukost, har tre kvar å trycka i mig :P så ska göra de nu!! sen blir de saft sen igår som man dricker upp :)


I morse va de ingen kisse som va jobbig, ingen väckarklocka som ringde eller nått, jag sov som en klubbad säl! ikväll kanske de bli grillning med Jonny å kanske Helena vill vara med :)

Aja, ska käka nu å sen kanske diska upp sen igår :)
♥puss puss♥

Kommentarer
Postat av: Liza

Nya möbler i köket? :)

2009-04-24 @ 19:00:14
URL: http://mississippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0