13 April

Dagens humör: Glad
Dagens borde: Städa och Måla
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens klädsel: Mjukisbyxor och mossgrönt H&M Linne
Dagens planer: Sola
Dagens vill ha: Målade Köksluckor
Dagens längtan: Att få börja jobba
Dagens fundering: Köpa Blomjord?
Dagens beroende: Sol och Snus
Dagens personer: Ola och Syster
Dagens roliga: SOLEN
Dagens låt: Lars Winnerbäck - Solen i Ögonen



Va länge sen man skrev, menmen, jag har verkligen inte orkat, va ut i lördags med Helena :) mycket trevligt! seb före de har jag väl inte gjort så mkt, struntat i att städa osv, varit å handlat mat och gosaker, idag så planterade jag om två blommor och funderar på att fara å köpa lite mer blomjord på Konsum, men först ska jag ut och sola lite i de underbara vädret!
Pusshej!



Någon:
Som förstår dig: Helena och Syster
Som du saknar: Ola
Som du längtar efter: Ylva
Som du hatar:

Vem:
Kramade dig senast: Ola
Pussade dig senast: Ola
Var hos dig senast: Ola
Var du hemma hos senast: Britta
Ringde dig senast: Ola
Ringde du senast: Anton, skulle få tag på Ola

Jag:
Är singel: Nej
Saknar någon just nu: Ja
Är rädd för att bli övergiven: Ja
Svär ofta: Ibland
Sjunger i duschen: Inte nu längre
Är en morgonpigg person: HAHA, aldrig
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Om jag gick skola än så skulle jag säkert kunnat ha de
Är kär i kärleken: Ibland
Skrattar åt mina egna skämt: Haha, ja, när jag drar nått
Vill ha barn: Absolut

Har du:
Piercingar: Ja, tungan å naveln, haft i underläppen också..
Syskon: Ja, ett stort syskon
Pojk/flickvän: Ja
Jobb: På sommaren
För många vänner: Nej
Rymt hemifrån: Ja
Färgat håret: Flera gånger
Bra självförtroende: Ibland
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja, många gånger
Varit kär: Ja och är
Gjort något olagligt: Säkert nått smått
Somnat i skolan: Garanterat
Brutit ett ben: Nej
Tappat bort mig i min hemstad: Haha, typ varje dag förrut
Sett en fallande stjärna och önskat: Hm, tror inte det?
Varit otrogen: Nej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja
Smugit ut utan lov: Nja, vet inte, va länge sen isånna fall
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja..
En hemlighet som ingen vet: Tror jag inte
Varit på en blind date: Nej
Sovit en hel dag: Ja, det är nog så
Somnat gråtandes: Ja, flera gånger

Brukar du:
Titta dig själv i spegeln:
Haha, vem gör inte det?
Ha ångest: Nej, set kan man väl inte säga
Drömma mardrömmar: Ibland
Klä dig i svart: Ja, har mycket svart i garderoben
Hata folk: Nej, men tycker illa om folk kan jag göra
Lita på folk: Ja, det gör jag, man kan väl säga att jag är lite blåögd ibland :P

Sista personen som:
Sov i din säng: Ola
Fick dig att gråta: Ola
Du delade en dricka med: Ola
Skrek på dig: Ylva (va iaf inte meningen) eller Ola
Du fick sms från: Ola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0