22 December

Inte länge kvar till Julafton alltså, skönt att det snart är över med allt stök!
Mamma min har satt mig på att skala potatis i morgon till nått jag säkert inte ens tycker om att äta, snällt? det tycker inte jag iaf!

har tillbringat torsdag - tisdag i svansele :) Mycket trevligt och mycket mys :) ska väl tillbaka efter jul å öppna nån mer julklapp :) men sen ska jag väl åka lite skridskor kanske, men dom är inte slipade på säkert 1000 år så, vi får väl se hur det går :P

ja, men julafton blir nog bra ändå, ska tillbringas hemma, kanske springer förbi Helena en snabbis, annars är jag ju som sagt hemma så man kan krypa ner i hålan i källaren om man blir less, nog för att ylva nog lär förgylla min dag otroligt mycket :)
sen så är ju syster där som förstår :) ♥

nu är det inte länge kvar tills vi flyttar!
pratade som snabbast med mamma idag om när vi ska fara ner å så, antingen torsdag den 4 eller fredag den 5 blir det :) längtar!

Sen torsdag den 11 februari kl. 10.00 ska jag infinna mig på skolan :D UNDERBART!

nä, nu kanske man ska träna lite wc3 så man förstår nånting ? och inte blir så sur när det går dåligt borde jag också behöva träna på :P

Anders, du är fanimig bäst! alla pussar i världen till dig, du förtjänar så mkt tur att det inte finns, men jag kan inte ge dig det :(

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0