18 Februari

Nu va det länge sen jag skrev här, har som inte riktigt haft tid och inte haft någon dator att skriva på för Älsklingen har suttit vid den ;)

LÖRDAG
Då var det ju alla hjärtans dag, å jag följde Ola till jobbet och hjälpte han med bakelser, 300 bakelser och 100 semlor fick jag göra, med lite hjälp förståss :P sen när vi kom hem for älsklingen ut och körde skoter och jag var barnvakt åt lilla Ylva :) Sen på kvällen lagade jag mat medan han sov, blev lax och potatismos/sås eller nått liknande, gott var det ialla fall sen blev det mys i soffan med ett berg godis ;)

SÖNDAG
Steg upp med Älsklingen och följde han till jobbet även då, så gjorde jag lite bakelser och semlor även då, sen for vi hem och Ola for ut med skotern och jag va hemma och myste med Sisco och Ronnie, sen så for vi till Olas mamma och åt runt tre, blev lax och potatismos, gudomligt gott! som vanligt hos henne! :) Länmade Sisco där och vi for hem och kalasade på chips å dipp ;) sen va det sängen.

MÅNDAG
Jag gjorde frukost åt oss och sedan for Ola till garaget och svetsade nå fästen till motrocykeln, jag satt hemma och myste med migsjälv och kissen och det var väl ungefär allt som vi gjorde, middag blev Enchiladas, längesen man åt det, gomat :) sen tv å mys!

TISDAG
Gjorde Ola frukost, eller i alla fall kokade äggen :P Sen duschade jag och for till arbetsförmedlingen, nästsista gången va det, blev bjuden på Ljusparty till Zandra på torsdag, ska nog kika förbi, skulle vara trevligt! Sen gick jag på stan och kikade på lite olika saker, köpte två fina tyger som ska bli kläder till Ylva som jag ska sy ;) Sen när jag kom hem så gjorde vi Broccoli och Kasslergratäng MUMMA!! Sen såg vi tv och blev trötta så vi sov hela natten ;)

ONSDAG
Idag ska jag försöka vara duktig, ska byta sängkläder och städa, göra massa småsaker å grejer. Idag jobbar Älsklingen och sen skulle han på nån Bagerismässa så jag vet inte när han kommer hem.. men men, jag överlever nog ;) Har redan bytt två lampor idag, en gick sönder i förrgår å en i morse :( bajslampor :P

Ska sticka lite på byxorna som snart är klara ;) har bara lite kvar och Ylva ska inte få dom förrän nästa vinter  Ska få matchande stickisockar till ;) aja, ska göra lite nytta och onytta nu! Puss hej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0