25 Februari

Har inte skrivit på år och dagar, kommer inte ihåg alltmest jag gjort, men några saker iaf!

  • 30 års fest 
  • Systerdotters Dop ♥
  • Stan med Mamma ♥ 
  • Ljusparty 345:- fattigare
  • Personligt Brev och Meritförteckning till INDISKA & WAYNE`S COFFEE

Har nog varit mycket annat som jag inte kommer ihåg, menmen, har fått Scrapbooking av mamma, sitter och gör små kort som man kan sälja för en slant! Måste även Börja sy mer kläder åt lilla Ylva!

Borde gå å sno nått att stoppa i magen i Mamma å Pappas kök ;)
I morgon blir de å träffa Helena i hennes nya lägenhet, men före det blir de å ta en sväng å lämna in de Personliga Breven och Meritförteckningarna på Arbetsförmedlingen. och på fredag blir det stan med syster och systerdottern, vi hann ju som inte sist när Ylva skrek så mkt så då satt vi på akuten istället! Min syster stressar upp sig så lätt, synd om henne, vi kanske skulle kunna dela med oss till varandra, jag får lite stress och hon får mkt lugn av mig!

Nu kurrar magen! ska nog skriva i morgon också!
Kanske lägga upp nån bild på nått kort jag gjort!

Kramen!


Kommentarer
Postat av: Liza

de är bra hanna! fortsätt såhär :)

2009-02-26 @ 07:38:50
URL: http://mississippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0