5 Februari

Har precis druckit en kopp Te, funderar vad det finns för nått bra på tv..


Har stickat klart en jordgubbemössa till min systerdotter idag, började igår ;)
och snart klar med blåbärsmössan ;)




En dag har gått och inte har jag gjort särskillt mycket heller, städat lite och varit ut med sopor, trodde jag skulle hinna snöa över påväg till soprummet!


I morgon blir det arbetsförmedlingen kl. 11.00 sen blir det väl å gå på stan eller fara på jysk och se om man hittar nått på slut rean!


Sen så ska man på systemet och inhandla lite Miller tror jag det blir.

Ska sticka klart blåbäret nu! lägger in en bild på den med sen!
ha en fortsatt trevlig afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0