8 Februari

Helgen har gått fort som tusan, idag blire å ta det lugnt! :) 

FREDAG:

  • Arbetsförmedlingen
  • Stan, titta på kläder
  • Solbacken, handlade mat och öl
  • Hem och städa fort som fan
  • Duscha och laga mat innan gästerna kom.
  • Fest med många trevliga vänner!
  • Sova tre stycken i våran säng, jag under fyra filtar ;)

LÖRDAG:

  • Vakna, se på tv i 10 min, mådde bra! :)
  • Plocka ihop alla saker man skulle ge till syster
  • Åka till Frasses å äta miniskrov GOTT
  • Till solbacken å köpa mer öl
  • Till mamma å pappa, träffa dom och syster med barn och en kompis
  • Bygga pussel med mamma
  • Åka och hämta Jonny och Ola sen till Kotte å Emelie och äta!
  • Festa och fara till Nocks :)
  • Träffa mycket trevligt folk som man inte träffat på länge ♥
  • Gå till Olles, träffa folk där :)
  • Hamburgare från Frasses
  • Åka hem i Antons nya lilla söta bil!
  • Prata lite om kvällen med Ola innan vi la oss! :)
  • Somnade som en stock!

 SÖNDAG:

  • Vakna, mådde bra :D
  • Gjorde mannagrynsgröt åt Ola och mig

Längre har jag inte varit vaken, men ska nog sticka mössa åt Ylva, sen nån gång en till jordgubbemössa, för den jag har gjort blev för liten :( vilket stort huvud hon har den där lilla tösen!! :) 
Idag ska man bara vila, länge sen man hade en tvådagars! Känner mig inte ens sliten, va också länge sen jag mådde såhär bra två dar i rad!

Ha en trevlig fortsatt dag och jag hoppas du haft en bra helg du med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0