10 Juli

det blev ett oväntat besök på Restaurang Viking idag med Mor och Far, sedan en sväng till Ragg och sen hem, nu sitter man här och ska väl sova, ska upp tidigt i morgon och besöka SysterYster med Mor :) sen på kvällen ska man nog bara ta det lugnt, men vi får se, tror nog inte jag orkar hitta på nått. På söndag ska jag dejta Louise :) blir mkt trevligt, snacka skit och möjligheter och förbjudet tänk! HAHAHAHA!! KAOS

Haha, men alltså, helt serriöst vad ska detta vara bra för? det blir ju inte så ball hur man än gör!

Förövrigt så kanske jag ska få en slant av Mor och Far om det blir husköp, men det är osagt än..

Jag hoppas på det bästa och på måndag slipper jag dig :) skönt, riktigt jävla skönt faktiskt :)

Jag hoppas det blir bra väder i helgen och jag måste eppilera mina håriga ben! för jag har snart päls som jag inte vågar visa, och den är INTE lugn!

ska lyssna lite på musik nu, toppenbra :D sen sängen på 30 min kanske :)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Syster

Riktigt snygg blogg syrran. Grönt är skönt! :)

2009-07-11 @ 20:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0