12 Juli

Suck och stön!

igår var en härlig dag tills vi skulle fara hem, låg ute och solade hela dagen i går, somnade och sov en timma ungefär, sen när vi blev less å va ute sådär från 10.00 till 17.00 gick vi in, åt mat och jag frågade min mor om vi kunde vara i stan kl. 20.00 och det skulle vi nog kunna fixa sa hon!

jag va väl i stan strax innan 21.00 och jag va NÖJD! men kvällen blev bra iaf! drack faktiskt en öl för mycket känner jag idag, är som slut och bakisskakis!

Tack så hemskt mkt för det trevliga sällskapet och den sociala biten igår! :)

idag ska jag träffa Louise och snacka lite skit! jag säger bara, vad fan ska man ta sig till? ojojoj...

Nu ska jag fika med Mamma å Pappa tror jag! sen kommer väl Ola och hämtar mig..

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0