3 Juni

Och igår va man då på festivalen med jobbarkompisar och Helena, va sjukt skoj och mycket skratt blev det, men man blev väldigt irriterad för att vakterna va elaka med Anders men de löste sig ju tillslut! Jo och full blev man så man har varit en Zombie hela dan, men god lunch åt man då :)

I morgon ska man på Festivalen med Älsklingen :) hoppas de blir lika trevligt som i torsdag!

Sen så flagnar jag på ryggen, inte ball, typ andra gången i hela mitt liv, jag är så ledsen och besviken på migsjälv!

Sen vill jag bara STRYPA DIG! JAG ÄR SÅ JÄVLA LESS, KAN DU INTE BARA VARA SOM ALLA ANDRA!!!!! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!

Jag är hungrig, sitter hos mami och papi och väntar på middag :) kycklungklubbor och ris :) mumms. sen blir de väl å fara hem å städa :(

aja, älskar dig Ola :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0