30 Juli

Nu har jag inte alls skrivit på länge, för jag har verkligen inte orkat bry mig :D

har haft firmafest, slutade i kaos och massa hemligheter som kom ut, skvaller skvaller!

27/7 Måndag var en underbar dag :D

sen hela veckan har varit toppen och de har varit skönt, kisse lever och mår fint :)

nu ska jag äta sen gå ut med kisse kanske, annars blire väl å se nån film :)

Sen tack Helena för du finns :) Kul å träffa OBA också :) även David :)

Har hänt en jävla massa i sommar och orkar inte tänka på hälften ens!

Louise, jag kommer sakna dig som STRYK i morgon och nästa vecka! nog för att de andra tycker jag ju också om, men du är ju ändå Louise, ingen annan är som du! ♥

PusspusS

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack gumman!! Kommer sakna dig med!! Kram kram

2009-07-30 @ 17:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0