4 Juli

Igår så gjorde jag inget annat än att sova det var sjukt skönt! :D åt ju hos mami och papi sen for jag till anton där älsklingen var och låg å sov i hans soffa i typ två timmar eller nått sånt, sen for vi hem, va uppe ett litet tag och sen gick vi och la oss!
sen vaknade jg halv nio eller nått liknande, steg upp och åt banan, mjölk och oboy ;)

Ikvälll är det FESTIVAL :D ska bli ballt nu är jag ju utvilad sen i torsdags :P haha! ska börja göra mig i ordning, duscha och leta reda på kläder som man ska ha och hitta nå skor som jag kan ha, eftersom jag fick gärnet med blåsor på fötterna i torsdags! ska man vara fin får man lida pin? eller är huvudet dumt får kroppen lida! aldrig ska man lära sig!

ska vattna lite blommor nu tror jag :) så dom inte dör ifrån mig.

HA EN BALL KVÄLL :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0