9 Juni

Länge sedan man skrev, hade kalas i helgen där mamma, pappa, mormor, morfar och mosterAnnica kom å firade mig, Ola va bara hemma och snyltade på de goda jag bakat :P fick ett till silverarmband av mamma å pappa :) tack så mkt :) sen fick jag även pengar till min omtalade dator som jag vill ha, så nu har jag totalt fått 2000kr ska nog vänta med att köpa en, ska nog lägga lite pengar från skatteåterbäringen på en ny telefon tror jag faktiskt, fick ju den idag, som bestod av mycket pengar, sparade drygt hälften till utlandsresan som ska bli i höst :)

Ska ta mig nått att äta, har bara käkat kaka och nötter hittils, idag har jag som ni kanske förstår varit hemma från jobbet, snorar som tusan och har fått tillbaka min halsont :(

menmen, det är ju inte dumt väder ute ialla fall :) så ska nog ta mig en macka och sätta mig ute, måste komma ihåg att stoppa bort färgen och rengöra penseln, började måla på väggen som SNART är klar :P så ska springa och göra det strax!

har förövrigt varit å serverat i helgen, de va två stycken som fyllt 50 så de hade ett 100 års kalas! jag å Sanna serverade + en till som jag inte riktigt kommer ihåg vad hon heter, nått med Madde? få se hur mkt pengar man får där :)

aja, ska väl försöka skriva lite mer och oftare iaf!
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0