11 Mars

Ja, nu har man varit vaken i två timmar, måste ju vara på arbetsförmedlingen kl. 10.00 ska träffa Wayne´s Coffee!

Igår va man å handlade massa mat, storhandling och hade suttit tidigare å kollat på Rusta å Överskottsbolagets hemsidor, hittade ett kattklösträd på Ö&B för 249:- så han kanske kan busa lite i det också, men verkade inte så jätteintresserad, men det kommer väl senare :P
Köpte även en "Scrapbook" så jag satt och klistrade in bilder från Turkiet, fick alla utom EN bild rätt, aja, så kan det gå, så nu ska man bara skriva in lite historia i den ;)

I Söndags efter att vi varit å ätit hos Olas mamma Britta så satt Ola på blocket och kikade (som vanligt) hittade en bostadsrättsvilla så vi bestämde oss för att fara å kika på den när det är visning, nu på söndag kl. 16.00 få se hur det slutar!

Snart har jag målat klart i sovrummet :D har mindre än två blommor kvar att måla, men kanske ska måla någon fler, men gör klart det som är uppskissat först ;)

Fest i Fredags, slutade att två mobiltelefoner gav upp, min och Olas så då ska man väl köpa en ny så småning om, kan ju använda min vita äggtelefon ;P

Annars har det väl inte hänt allt för mycket, ska väl fixa till mig så man ser respektabel ut för Wayne´s Coffee som man ska träffa!

Ha det gott! Puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0