13 Mars


11.06

I dag blev det överbliven pizza och coca cola till frukost! va som gott ;)
Idag ska jag nog göra ett ryck!

  • Boka tvättid
  • Måla i sovrummet
  • Sätta igång en diskmaskin
  • Sortera smuttstvätten
  • Duscha
  • Lägga upp bilder på mina fina blomsterarrangemang

har börjat skriva om bilderna från Turkiet, det är som svårt att komma ihåg och få det rätt, men det går ;)

nu ska jag stiga upp från soffan å sluta lata mig! jag börjar nog med disken :P


23.11

Hade ju inte rikigt tid med att göra allt som jag hade tänkt innan jag för till stan för att skjutsa mamma och pappa till Scandic, men men.. målade lite i sovrummet, bokade tvättid till på onsdag kl.07.00, han duscha innan man for hemmifrån och satt igång diskmaskinen det första jag gjorde!
Sedan städade jag toalettstolen :P

For till mamma å pappa, klippte pappa så han skulle vara tjusig, sedan hjälpa mamma å sminka henne, ska även få plocka till hennes buskiga ögonbryn, iaf snygga till dom lite! har gjort det en gång tidigare och hon sa att jag gärna fick göra det igen! så ska väl försöka göra det lite oftare nu när jag vet att hon vill det! 

For till Jonny och åt middag kyckling inrullad i bacon med hemlagad potatisgratäng! 

jag citerar Ola: "Den bor nog en liten kock i Jonny också!" 


Sitter nu hos mamma och pappa, väntar på att dom ska ringa å vilja bli hämtade, men verkar som om dom har riktigt trevligt! Pappa sa tidigare, senast kl. Tolv, men jag vet inte hur länge dom ska vara ute på galej ;)

I morgon blir det nog å fara till Långviken å kika på när älsklingen ska köra skoter å filma, så man kanske ska hålla i filmkameran? vad vet jag, nä, det ska nog Jonny göra, han är tydligen stadig på handen så då får han göra det, men blir nog trevligt, skulle ju inte vara så kallt, nollgradit upp till fem plus? kanske lite sol får vi hoppas på också!


Har även suttit å pratat med Helena idag, så himla trevligt å träffa henne, å prata med henne, har saknat det! Hoppas att allt löser sig till det bästa för henne, det förtjänar hon!

Liza å Matilda, varför har ni flyttat när jag flyttat till erat lilla Ursviken, det var väl dålig tajming? aja, ska ta å fara å hälsa på er när jag får tid! kan ju som inte fara när det är möten på arbetsförmelingen en gång i vevkan! och sen måste jag även fara upp till systeryster och hälsa på där! är ju faktiskt en underbar barnvakt som är rätt gratis och älskar att göra det :D

Undra vad man ska hitta på nu, kanske gå å kolla om man hittat nå gott i skafferiet ;) nån fördel måste det ju vara att jag ska skjutsa dom :P å hämta ;) Hade nog gått å lagt mig med älsklingen annars, känner att jag är som lite slut, av att göra ingenting? :O

Sov gott alla snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0