15 Mars

Ja, idag har man varit å kollat på hus, damn att de va nå andra som va jätteintresserade också.. ska ta å döda dom!
det var riktigt fint, inte alls nå å klaga på! skulle vara toppen om vi fick det!
http://www.blocket.se/vi/20556004.htm?ca=2_s

Lät som om det skulle bli nån budgivning nu.. hoppas vi får det och att det inte blir så dyrt.. skulle vara guld!
blir det inte dethär huset så låter det som om vi flyttar till stan.. aja, vi löser det på nått, vi sitter ju iaf inte mitt i sjön och är utan boende.

Imorgon hoppas jag att jag får träffa Liza som är hemma och hälsar på sin familj! vi får se ;)

Tidigare idag så har jag hjälpt Ola å jobba, å sen kom Zandra med mina ljus som ja beställt, sen for vi till Britta (Olas mamma) och åt, chiliconcarne, sen visningen :)

sitter här och Ola älsklingen är hos sin far och räknar vad som vi kan ge som mest för huset! men vi slipper i alla fall inte måla om det själva :D ändå skönt!

Annars har det väl inte hänt nå spännande, ska väl se om nån vill ha lägenheten som vi bor i. annars löser vi det på nått annat sätt :P

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Liza

Seriösa planer! va roligt. Synd att ni inte fick de bara. De var inte så stort hus va? 3 rum bara.?

2009-03-18 @ 14:52:55
URL: http://mississippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0