16 Mars

Jag säger bara HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!!

Idag, vad ska man göra då? Älsklingen är i garaget å fixar med skotern, låter som om han ska byta senare idag! sen ska han på banken å se om han kan få ett lån, om vi får huset det vill säga..

och jag kanske hinnet träffa Liza innan hon far hem igen, skulle vara trevligt, menmen, hon har ju mkt att göra, umgås med alla osv..

Skulle vara toppen om vi fick det men jag kan ju bara hoppas!

Ska kanske sätta mig och sy lite till Ylva så hon får fler kläder! sen måste jag ju fara upp dit nån gång! så hon inte hinner glömma bort mig! ;)

Nä, nu ska jag sy lite, ha det toppen! puss

Kommentarer
Postat av: Liza

Såg ditt sms vid 4. Var med mamma upp på solbacken för att handla endel. Synd att vi inte hann umgås nått. Men kommer ju fler gånger! Tur att vi hann träffas en snabbis iaf=) bättre än inge alls.

2009-03-18 @ 14:48:22
URL: http://mississippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0