21 Mars

Dagens humör: Glad
Dagens borde: Städa
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens klädsel: Mjukiskläder
Dagens planer: Systemet och Duschen
Dagens vill ha: Ny telefon!
Dagens längtan: Till ikväll!
Dagens fundering: Vad ska jag ha för kläder ikväll?
Dagens beroende: Snus...
Dagens personer: BajsOla
Dagens roliga: Mina blommor lever än :D
Dagens låt: Anton och Affe - 26e December


Har hunnit med å vara med Helena två gånger i veckan, både tisdag och onsdag, åsså ska man träffa henne ikväll också! har varit hos mamma å pappa å spela dataspel, har kikat lite på tapeter till lägenheten, och golv.

Var bjudna på middag hos Therese, så vi va där å åt igår, godmat och mycket godis så vi va som helt döda efter vi tryckt i oss det! Stefan satt i fotöljen, jag å Therese satt i soffan och Ola låg på golvet :P

Nu ska jag snart gå å duscha å sen sminka mig så man är klar för kvällen så de bara är å fara ;) Blir nog trevligt ikväll! hoppas då att det inte blir nå galet :P :)

Puss puss, ha de ballt, de ska jag ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0