31 Mars

Idag blir det ingen klädsel eller musik som skrivs, det ids jag inte, är för kissnödig :D

Jadu, inte så mkt har hänt, va kattvakt i helgen, passade på att riva tapeter i hallen hos mamma å pappa, sen lördag vare dans på rotan så jag å helena tog en pizza före å dansade bort ungefär en 10:n del av den sen södang gjorde ja inte alls nån mk.

För er som inte vet va älsklingen borta i helgen å körde skoter i fjällen!

I morgon ska jag stiga upp tidigt å försöka gå å panta nå burkar å flaskor så man får nå pengar man kan köpa snus för :P sen bär de iväg upp till Luleå med buss för å träffa systeryster å lilla Ylva, å på fredag lät det som om vi ska fara å bada, trevligt värre faktiskt!

och idag va de trivselkväll på dansklubben så jag å helena for dit å dansade, de va riktigt trevligt! synd bara alla Fox låtarna, de är ju mkt roligare med BUGG :D

menmen, nu ska man försöka gå å lägga mig å sova, men jag måste nog se lite TV först, men toan kallar :)

puss hej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0