5 Mars

Idag har man inte gjort allt för mkt, har faktiskt målat i sovrummet! ska bara se tv nu ett litet tag, men sen ska jag fortsätta :) blir ju så fint när det är klart!

Älsklingen är sugen på att flytta till en strörre lägenhet, en 3:a skulle behövas egentligen men är ju ingen panik! Vi får väl se om vi hittar någon passande :P

I morgon får jag även veta om det blir någn praktik på INDISKA, hoppas hoppas!

I tisdags träffade jag Helena, va ju meningen med att vi skulle dansa men blev inte, så vi ska göra ett nytt försök på Tisdag ;) Va mkt trevligt att ses, sitta å snacka skit å så, har saknat det! Det känns att vi inte har träffats på länge, men vi vet ändå vars vi har varandra, känns inte konstigt alls att ses å sitta å snacka! UNDERBART!

Min syster vill att jag ska komma upp till henne, men har ju träffar på arbetsförmedlingen nu en gång i veckan, fyra veckor i rad, men jag kan ju alltid fara upp efteråt! Så jag får boka in en liten resa snart!

Pengar borde jag ha fått idag, men inte det inte, har bara drygt 200 kr kvar.. så man skulle behöva handla lite, men men, får se när dom dimper in i brevlådan!

Har snart stickat klart Ylvas ena sommarmössa så en bild kommer att läggas upp :P

Såg även att kissen har klöst på vår fondtapet i vardagsrummet!!!! BAJSKATT!

Aja, tv programmet börjar om nu! ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0