12Maj

8 dagar kvar tills jag fyller 21 ;) då blir det party tror jag :P
10 dagar kvar tills man ska till tandläkaren och
endast 13 dagar tills man börjar jobba!



Idag har jag kämpat på med vår Humle som vi haft utanför altanen, har brottats med den hela dan.. och mindre blev den, men det är mycket rötter kvar! Så jag får fortsätta nån dag :P

skönt med solen idag! va underbart varmt och gosigt! ska ta å duscha senare ikväll, va ett tag sen och har jord överallt så man måste ju kanske tvätta sig nån dag!

I morgon ska man träffa Helena å titta på Grey´s Anatomy ♥

Nu ska jag titta klart på vänner och sen blir det å hoppa in i duschen som sagt!

pusspuss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0