7 Maj

Nedräkningen har börjat! bara 13 dagar kvar tills jag blir ett år äldre men knappast nå klyftigare ;) HAHAHAHAHA!!



Som sagt har jag inte orkat skriva på länge, har hunnit med å dansa KM i söndags, kvällen före va de fest å kvällen före de så va de grillning uppe på vitberget med hamburgergrillning å massa annat gottigott :D MUMMA!!

Grillningen var toppen trevlig å senare när det endast var jag, Helena å Jonny kvar så satt vi kvar å pratate om allt mellan himmel och jord sedan begav vi oss till Helena å såg nån film :)

Lördag bestod av solning och skulle till systemet men självklart när jag kom dit och hade ställt mig i kö så insåg jag att min körkort va hemma i jackfickan! gudförbannat säger jag bara! ringde två samtal sen fixade det sig så man fick sig nå å dricka + att Ola också fick de :P Sedan hem å fixa till sig å sen in till stan, till Helena där hon och Emelie stod och lagade mat, vi fortsatte i lugn takt med mat, efterrätt och sminkning + frisörlek :P Jonny dök även upp mitt i allt, han smaskade på efterrätten med oss sen gick vi mit den stora staden! Hamnade på en inflyttningsfest hos en kompis till Jonny, va riktigt trevligt även om man inte kände nån nästan, man skapar sig ju alltid kontakter! :) man kom hem runt kvart i fyra och ville bara sova! hade lyckats fara hem med Ola och CO när de kom hem från Luleå/Piteå där de hade varit å kört runt raggen!

Vaknade niosnåret och av att Helena ringde + väckarklockan, så de va bara å stiga upp, fixa sig till stan för danstävling, skulle ju faktiskt vara där halv elva :O tiggte pengar till mat av min underbart snälla Pappa som även kom och hämtade mig :) sen var det å sitta å vänta, tränade lite snabbt och sedan var de vår tur! Jag och Patrik skulle dansa, hade hunnit träna på riktigt en gång, och det var måndagen före, men de gick riktigt bra, inget att klaga på alls, vi kom ju faktiskt på 3:e plats! HURRA FÖR OSS!! :D

Sen har Ola varit risig så han har inte jobbat förrän idag, men igår va han rätt fräsch så han fick för sig att vi skulle STORSTÄDA :( :P sagt och gjort så blev de så, skura golv och damsuga + damma mattorna och forsla bort alla mina pryttlar och pinaler som jag spridit runt lägenheten :P blev riktigt bra, sedan började han helt plötsligt sätta upp wallies eller vad man ska säga på kakelplattorna i köket så vi fick svart kakel helt plötsligt, grymt snyggt blev de, nu är de bara köksluckor som behöver målas + byta handtag :P men det kommer senare! Senare på kvällen for jag till Helena där vi skulle se Grey´s Anatomy så jag lånade bilen av Mamma å Pappa, och for hem, inga konstigheter med det förutom när jag steg upp med Ola i morse och han bakade ut bilen....

Det var ju förtusan PUNKATERING på höger fram så de va bara å sätta sig i Astran och köra till Stigs, sedan fara å tanka, fara till Mamma å Pappa å äta frukost å sen duscha å köra Mamma till jobbet, sen hem å pyssla på lite hemma så man fick dendär extra finishen ;P har även hunnit byta däck till reservdäcket så ska snart fara å hämta Pappa så han ska följa med å lämna in de trasiga så får vi se, sen hämta Ola å fara hem så småningom! får se vad som händer ikväll!

Här kommer bilder på lägenheten!

Toaletten, hallen, sovrummet, vardagsrummet och köket!



PUSS PUSS :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Verkligen skitsnygg lägenhet gumman! Klart jag fortfarande vill träffas, ja men klart, vi kan ju bara träffas och prata för mig spelar det ingen roll! :) Hoppas du har de bra, puss gumman!

2009-05-07 @ 19:15:49
URL: http://mariahallgrensdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0