8 Maj

Endast 12 dagar kvar tills man fyller år ;)
Glöm inte att gratta mig den 20 maj!



Idag sov ja länge.. och började dagen med att jaga frukost i lägenheten.. hittade nå frusna mackor som jag värmde i mickron och slängde på lite smör (som även tog slut) och lite Oboy pulver :P nyttig frukost kan man säga :D haha, sen så tog jag tag i å fylla på vatten i alla terrarium, matade dem (har en kvar som jag ska ta fram nå mat åt strax) så de blir mätta å glada, min lilla Igor han fick till och med komma ut i solen å få färskt gräs :) de va smaskens! jag rengjorde även hans terrarium så han skulle få de fint :)

Igår kom Jonny å lagade mat åt oss, va gott, nå pasta å bacon me nån röra :) mumma! sen hade han även köpt godis som vi smaskade på! Tur att Jonny finns som kommer å styr upp mitt å Olas liv ibland :P hahaha!

Här kommer några bilder från vår första grillkväll!



Och här den andra kvällen med hamburgergrillning! :)




nä, nu ska jag väl gå ut å se om man kan få lite sol på huden mellan alla moln! ;)
PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0