28 November

Haha, inte är det mkt man skriver här inte :P
även fast man sitter för mkt vid datorn :P

men har iaf tränat lite på friskvårds i veckan :P sen igår så va vi (jag och Anders) hos T och S såg idol och en film :) MYCKET trevlig kväll :) tack tack :) Sen har jag ju även lovat S att jag ska fetfesta med han innan det blir flytt.

Och för dom som inte vet så ska jag flytta till Borlänge i januari/februari 2010 för att gå frisörutbildning :D blir toppen de :D

Har gjort stan osäker idag med H :) mycket trevligt och nu har man bara två julklappar kvar att köpa :D en till pappa å en till Anders, men vet vad det blir till båda :D haha :D

orkar inte göra kursivt/fet/undersruket nu, känns jobbigt, ska mysa lite med A♥ å spela lite sims :P

ÄNGLA VAKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0