12 Oktober

Inte har jag varit alltför bra på att skriva här inte!
Vet inte rikigt vad jag ska skriva allmest, sista dagen jag jobbade va då i fredags, hade då fest med jobbet, eller vi ungdomar som jobbade nu på slutet iaf + Anders då som fick vara med på ett hörn!
Vi sjäng singstar och jag tror Sanna fuskat för hon vann mot alla :O ska slå dej någon gång :P sen drack jag nästan två hela vinflaskor, blev lite för mkt kände jag dagen efter! Har endast mig själv att skylla, men de va trevligt! Tack för en trevlig kväll alla!

Väntar på samtal från Borlänge om skolan, sen blire arbetsförmedlingen senare idag, borde egentligen vara påväg dit just nu, men kallt å ta sig dit :(

och om två helger så ska man danstävla för första gången på riktigt, på länge då! ska bli riktigt skoj! :D längtar!

Har ju varit med i gör-om-mig (om någon missat det) och är riktigt nöjd! blev ju sjukt bra må jag säga! trivs i mitt korta hår! :D

blir väl å dansa i kväll hoppas jag, så vi får träna nån dag i veckan för att sen far jag upp till Syster i morgon å stannar där länge :) eller iaf till på fredag!
då ska ja vara barnvakt, spela innebandy och umgås med systeryster! :D blir great det :D

i övrigt har det varit mkt festande nu under månad, mer än vanligt så man får väl ta å lugna ner sig lite nu :P så man har kvar nå pengar till sen!

Kissekatten har varit till veterinären och kollat så han itne har kristaller/stenar i urinet och han klarade sig utmarkt, va inge fel på honom, han va bara stressad lillvännen så vi ska fixa så han får ta å lugna ner sig :) Han är ju så liten och söt!

Borde ta tag i å städa mitt rum så jag får någon ordning på stället, sen ska jag ta å rensa bland mina kläder som står i pannrummet å skicka iväg dom till bättre behövande så slipper dom stå och skräpa här :P

något annat spännande som har hänt vet jag väl inte, (eller spännande å spännande) får bättra mig med å skriva här iaf, har ju fått arga komentarer och tillsägningar :P haha!

Ha de toppen ;)
Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0