27 Februari

7 månader idag, har så dålig koll på datum känner jag :P
men kom iaf på de nu :) Tror inte Anders vet om det än, han brukar ju ha världens koll ;)

Ja, idag har vi bakat två sorters kakor, MUMS men mycket disk :(

Det går frammåt i skolan, permanentrullning, schamponering och Läggningsullning har vi hunnit med :P Snart blir det väl å börja klippa, vi ligger ju före i schemat iaf :D

Snart kommer det väl upp lite bilder på lägenheten (lovar inte när) Sitter ju som inte så mycket vid datorn :P

Håller på att sticka den tredje mössan i veckan, blir inte lika fin som dom andra men funktionell :P

Aja, ska väl se lite tv eller nått liknande, finns ju som inte så mycket å göra när man inte känner så många!

Hoppas iaf att vi får lite pengar + att jag måste leta reda på min internettdosa som jag lyckats slarva bort :P

Jag saknar mina vänner och hoppas att ni kommer och hälsar på mig här nere :)

Ska äta goApelsin nu, (hoppas den är god iaf)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0