26 Januari

27 Januari tillbringar jag med Anders och firar 6 månader! ♥
UNDERBART

Nästa vecka så går flyttlasset ner till Borlänge! ♥
UNDERBART

Anders sitter och spelar HoN just nu, han är så snygg å sitta å titta på :) ♥ och nu kom han å fryste ner min mage med hans ISKALLA hand, men jag tycker om han ändå! ♥
UNDERBAR

Ska bli bättre på att skriva här sen när flytten är klar osv, för nu har jag verkligen inte tid, har så mkt i huvudet som snurrar runt om vad som ska med och hur allt ska rymmas!
GALET

Nu ska jag iaf se lite tv och fixa min för sängen så man kan stiga upp å grundmåla bordsskivan andra och sista varvet!
UNDERBART

Kommer sakna alla mina vänner, ni vet vilka ni är, även om vi inte ses så ofta så hoppas jag vet vilka ni är som jag tänker på!!!
UNDERBARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0