31 Januari

Satt och läste på en blogg tidigare i kväll, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Du har varit med om så mycket som du inte borde varit, så många onödiga saker. Tyvärr så kan man ju inte ändra på det som varit eller saker man ångrar, det enda man kan göra är å blicka frammåt och hoppas att allt blir bättre. Jag kommer aldrig kunna förstå hur svårt du haft det men jag hoppas verkligen att jag kan hjälpa till på något sätt. Inte för att jag riktigt vet hur.

Du har hjälpt  mig så mycket sen jag lärde känna dig, du finns alltid där och stöttar mig. Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig. Du är värd så mycket mer än du tror, du är värd allt gott här i livet! På något konstigt sätt så tycker du att du är så dålig och aldrig gör något rätt, men allt du gör är så fruktansvärt bra, du är den bästa! Jag kan inte förklara på något bra sätt, kan inte beskriva med ord hur fruktansvärt bra du är. Det går inte att beskriva på något sätt alls, det måste upplevas!
Mer kärlek åt DU! ♥

Nu är det inte länge kvar till flytten och det ska bli så underbart att få komma iväg, göra nått av mitt liv som jag drömt om länge, även om det varit i hemlighet som jag drömt. Nu blir det äntligen av! Nackdelen är ju att familjen och vännerna blir ju så långt borta, det är de värsta! Kommer sakna alla så otroligt mycker, kommer sakna att fara upp till SysterYster och bo där, bara mysa, ta det lugnt och umgås, spela innebandy och se lillaY växa! Men jag lovar att när jag kommer tillbaka så ska jag ta igen allt som jag missat. Längtar till i vår/sommar då jag vet att vi kommer få besök nere i Borlänge! ♥

Lyssnade på en låt tidigare ikväll, så fruktansvärt passande, det kändes verkligen som den var menad till mig, även om allt inte riktigt va rätt, så va den ändå så rätt. Den kändes som om de va ja förr på nått sätt, även fast den va så fel. Så svårt att förklara!

Borde väl ha lagt mig för att sova för flera timmar sen egentligen, har mycket att göra i morgon, ska försöka göra klart ALLT som behövs göras, men jag vet inte riktigt vars jag ska börja, men det löser sig väl? :)

Jag känner mig rätt kass eftersom jag och Älsk firade 6 månader den 27 och inte hade jag köpt nått åt han inte, nej, jag är allt en dålig människa ibland. Men, jag fick i alla fall världens godaste choklad med blåbär och mandel i, Mörk Choklad MUMMA + en ny mascara, han är ju så underbar, tänker på dom små sakerna, men han ska få tillbaka, det lovar jag :)

Jag har förövrigt varit på kalas idag, både Moster och SysterYster har fyllt år så det blev firande för hela slanten! Fick till och med 2 pussar på kinden, och kramkalas blev det också :) Sen tackar jag Moster med Sambo så mycker för dom fina handdukarna och badlakanen som jag fick, välbehövligt, spec om jag inte hittar dom andra som jag har borta :P

Nä, nu ska jag avsluta för ikväll och jag lovar att bli bättre på att uppdatera när jag kommer ner till borlänge och internet är fixat och sådär :)

Nu pussar jag god natt på nära och KÄRa ♥
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0